Wszystkie produkty zakupione w systemie sprzedaży internetowej objęte są pełną gwarancja producenta lub importera na równi z innymi formami sprzedaży.
W przypadku uszkodzenia (nie wynikającego z niewłaściwego użytkowania) lub nieprawidłowego działania produktu, należy wysłać go lub dostarczyć osobiście na adres autoryzowanego serwisu, który znajduje się na karcie gwarancyjnej. Należy dołączyć kartę gwarancyjną, otrzymaną przy zakupie i kopię dokumentu zakupu oraz opisać rodzaj uszkodzenia. Prosimy także o umieszczenie danych kontaktowych oraz danych do wysyłki. Koszt związany z wysyłką do punktu serwisowego pokrywa klient. Ewentualne wady produktu są usuwane w terminie 21 dni od daty dostarczenia urządzenia do naprawy do serwisu. W uzasadnionych sytuacjach, niezawinionych przez Autoryzowany Serwis, termin naprawy może ulec wydłużeniu i w takiej sytuacji zostanie indywidualnie ustalony z nabywcą.