Twój koszyk jest pusty ...
» REKLAMACJE TOWARU

Producenci

Kontakt

  • E-mail:zamowienia@mfryz.pl
  • Telefon668 580 645
  • Gadu Gadu44622785
  • Godziny działania sklepu>>>Sklep działa 24h/7dni<<< Obsługa zamówień: Pn – Pt: 7 – 15 Sob. – Nd. – tylko kontakt mailowy

Promocje

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Reklamacje towaru

 
Reklamacja towaru.
 
Reklamacja uszkodzeń powstałych podczas transportu
 
W przypadku dostarczenia paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej prosimy o sprawdzenie paczki przy odbiorze i w razie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Wszelkie reklamacje uszkodzeń powstałych podczas transportu będą uwzględniane wyłącznie na podstawie protokołu szkody.
 
Reklamacja wad ukrytych
 
W przypadku stwierdzenia wad ukrytych przysługuje prawo do reklamacji. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru (na własny koszt, przesyłki za pobraniem nie zostaną przyjęte chyba, że uzgodniono inaczej) na adres widoczny na karcie gwarancyjnej, załączając opis wady produktu, swoje dane oraz dowód zakupu.
W przypadku odesłania towaru do nadawcy prosimy o podanie oprócz powyższych danych nr zamówienia.  Odsyłając towar do nadawcy należy pamiętać o wydłużonym okresie oczekiwania na przesyłkę powrotną niż w przypadku bezpośredniego odesłania do autoryzowanego serwisu.
 
Reklamacja niezgodności zamówienia
 
W przypadku otrzymania paczki niezgodnej z zamówieniem można złożyć reklamację do 48 godzin po otrzymaniu przesyłki. Należy wówczas opisać dokładny stan paczki po jej otrzymaniu wraz ze zdjęciem paczki, opakowania oraz znajdujących się w niej produktów. W przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.

Przejdź do strony głównej