Twój koszyk jest pusty ...
» Gwarancje

Producenci

Kontakt

  • E-mail:zamowienia@mfryz.pl
  • Telefon668 580 645
  • Gadu Gadu44622785
  • Godziny działania sklepu>>>Sklep działa 24h/7dni<<< Obsługa zamówień: Pn – Pt: 7 – 15 Sob. – Nd. – tylko kontakt mailowy

Promocje

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Gwarancje

Wszystkie produkty zakupione w systemie sprzedaży internetowej objęte są pełną gwarancja producenta lub importera na równi z innymi formami sprzedaży.

W przypadku uszkodzenia (nie wynikającego z niewłaściwego użytkowania) lub nieprawidłowego działania produktu, należy wysłać go lub dostarczyć osobiście na adres autoryzowanego serwisu, który znajduje się na karcie gwarancyjnej. Należy dołączyć kartę gwarancyjną, otrzymaną przy zakupie i kopię dokumentu zakupu oraz opisać rodzaj uszkodzenia. Prosimy także o umieszczenie danych kontaktowych oraz danych do wysyłki. Koszt związany z wysyłką do punktu serwisowego pokrywa klient. Ewentualne wady produktu są usuwane w terminie 21 dni od daty dostarczenia urządzenia do naprawy do serwisu. W uzasadnionych sytuacjach, niezawinionych przez Autoryzowany Serwis, termin naprawy może ulec wydłużeniu i w takiej sytuacji zostanie indywidualnie ustalony z nabywcą.

Przejdź do strony głównej